Tuesday, March 16, 2010

APA KE JADAHNYA?

Tentu dah ramai yang dah baca berita manusia tua yang gila pelek.  Saya petik sebahagaian berita berkenaan di bawah ini:
Nafsu Gila Suami Tua
"Seorang pesara sanggup memaksa isterinya yang juga warga emas ditiduri lelaki lain manakala dia pula hanya melihat dan merakam aksi mereka melakukan hubungan seks sejak empat tahun lalu.

Malah, lelaki berusia 66 tahun itu turut memilih lelaki yang akan dijadikan teman ranjang isterinya yang berusia 61 tahun.

Akibat tidak tahan menjadi hamba seks, mangsa yang juga seorang nenek berjaya melarikan diri dari kampungnya di sebuah daerah terpencil di Sarawak dengan bantuan anak tirinya ke ibu negara, awal Mac lalu.

Menceritakan penderitaan, mangsa dikenali sebagai Chia berkata, suaminya mula berubah sikap apabila mereka menghadapi masalah hubungan kelamin selepas berkahwin 14 tahun.

“Pada mulanya, saya sangkakan masalah itu boleh diselesaikan dengan berbincang, namun bertukar menjadi mimpi ngeri apabila saya dibawa ke sebuah ladang getah berhampiran rumah dan dipaksa melakukan hubungan seks dengan lelaki lain.

“Saya cuba menolak namun dipukul hingga lebam dan kerana takut dicederakan saya hanya turutkan permintaan gila suami saya itu,” katanya, semalam.

Chia berkata, penderitaannya semakin parah sejak setahun lalu apabila dibawa setiap bulan ke ladang itu untuk melakukan perbuatan terkutuk bersama lelaki tidak dikenalinya.

“Suami akan mencari pekerja asing berusia antara 16 hingga 40 tahun untuk dijadikan teman seks dan mereka akan diberi upah minuman keras atau kad tambah nilai telefon bimbit.

“Ketika saya melakukan seks, suami akan menonton dan merakamnya bagi menakutkan saya agar tidak membuat laporan polis.

“Kali terakhir saya dipaksa melakukan perbuatan terkutuk itu pada 4 Mac lalu. Saya sudah terlalu azab untuk tinggal bersamanya lagi.

“Saya dibelasah teruk serta diugut jika cuba melarikan diri. Akibat tidak tahan, saya mengadu kepada anak dan mereka membantu saya menyelamatkan diri,” katanya yang mempunyai tiga anak tiri dengan suaminya itu.

Chia berkata, dia isteri kedua lelaki itu selepas isteri pertama suaminya meninggal dunia dan mereka berkahwin pada 1996, namun tidak ada anak.

Dia kemudian datang ke Biro Pengaduan Awam MCA untuk mendapatkan khidmat nasihat dan kaunseling bagi menyelesaikan masalahnya itu."
Apa ke jadah pulak si suami ini?  Kalau muda, samseng jalanan ke, boleh juga kita mengerti kegilaan seks melampau seperti ini.  Tetapi dia ini adalah seorang lelaki yang dah masuk ke dalam golongan datuk tua.  Walaupun  bukan seorang Islam, tabii luar biasa ini memang tak boleh diterima oleh masyarakat umum.